Moet u altijd bereikbaar zijn?

Regelmatig bellen klanten naar uw bedrijf. Deze hebben vragen of zitten met een probleem. Het is dan belangrijk dat deze direct wordt beantwoord of geholpen. Dit zorgt voor een goede indruk dat de klant van uw bedrijf heeft. Wanneer de klant merkt dat u moeilijk bereikbaar bent zal deze sneller overschakelen naar een concurrent. Dit wilt u als bedrijf zijnde natuurlijk niet hebben. U moet er daarom voor zorgen dat u telefonisch goed en snel bereikbaar bent. Dit kan alleen wanneer uw telefonisten de telefoon altijd kunnen opnemen. Toch komt het helaas voor dat vele bedrijven een lage telefoon bezetting hebben waardoor de telefoon niet altijd of snel kan worden opgenomen. Hier is gelukkig een oplossing voor. U kunt namelijk gebruik maken van een antwoordservice of telefoonservice.
Een antwoordservice kan er voor u voor zorgen dat alle inkomende telefoontjes die niet beantwoord kunnen worden of te lang in de wacht staan worden overgeschakeld naar de telefonisten die zij in dienst hebben. Zij nemen op met hun naam en uw bedrijfsnaam. Zo merkt de klant niets en denkt die gene gewoon contact te hebben met uw bedrijf. De telefoniste laat een notitie achter. Zo hoeft u niet bang te zijn dat uw klanten een antwoordapparaat te horen krijgen of lang in de wacht staan. Zo houd u uw klanten tevreden en uzelf.
Het inschakelen van een antwoordservice kost geld. U betaald namelijk per beantwoorde telefoontje door de telefonisten van de antwoord service. Deze kosten liggen meestal tussen de 1 en 2 euro. Dit hangt af van de antwoord service. U kunt ook een abonnement afsluiten waarbij u een bepaald bedrag per maand betaald voor een aantal telefoontjes inbegrepen.
Op een vergelijkingssite vind u vele antwoordservice bedrijven waarbij u de kosten met elkaar kunt vergelijken. Zo komt u tot de  beste antwoord service. Kijk voor meer info op de site van BizziPhone.